بهترین پناگاه در برابر جنگ نرم با دشمن وصل کردن جوانان به قران است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 500
نویسنده : فــردیـن احـمدی

حجت الاسلام پروین گفت: تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن این است که جوانان را به پناگاه محکم استوار کنیم که بهترین پناگاه وصل کردن جوانان به قران است.

 

ContentImages_64352

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرنگار بشاگرد نیوز :حجت الاسلام صابر پروین سرپرست سازمان و تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد گفت،برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان مهمترین شیوه مقابله با جنگ نرم در برابر دشمنان در بین جوانان ونوجوانان است.

حجت الاسلام پروین اظهار کرد: یادگیری اموزه های قرانی درطرح اوقات فراغت برای نسل جوان درمقابله باجنگ نرم دشمنان باعث سعادت کشور می شود.

وی بیان داشت: باتوجه به هجمه های فرهنگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و تبلیغات وسیع و گسترده دشمن برای بی هویتی کردن نسل جوان می طلبد نوجوانان و جوانان را بیشتر به سمت فعالیتهای قرانی سوق دهیم و با تشویق و ترغیب آنان در ایام فراغت تابستان به سمت فراگیری رهنمودهای قرآنی و آموزه های دینی آنان را از حربه های دشمنان آگاه سازیم.

صابر پروین ضرورت نهادینه شدن ادب اسلامی در جامعه در مسیراسلام محمدی دانست و تصریح کرد: در جامعه اسلامی اخلاق مداری و آموزه های اخلاق دینی باید در بین عموم ترویج داده شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام برای تغیر فرهنگ ایران اسلامی و کشاندن جوانان به سمت فرهنگ غربی طرح و برنامه دارند و هزینه های سنگینی را متقبل می شوند که جوانان ما را منحرف نمایند و تنها راه مقابله با آنها این است که جوانان را به پناگاه محکم استوار کنیم که بهترین پناگاه وصل کردن جوانان به قران





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین پناگاه در برابر جنگ نرم با دشمن وصل کردن جوانان به قران است , اخبارشهرستان بشاگرد عصربشاگرد , حجت الاسلام صابر پروین سرپرست سازمان و تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد , شهرستان بشاگرد , جنگ نرم , جوانان , حجت الاسلام پروین , صابر پروین , مقابله ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1633
بازدید کل : 125079
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com